Powrót do listy wiadomości Dodano: 2003-03-31  |  Ostatnia aktualizacja: 2003-03-31
Większe i mniejsze partnerstwo z SAP Polska
SAP Polska wprowadził z początkiem roku zmiany do swojej polityki partnerskiej, umożliwiając partnerom samodzielne oferowanie licencji na szerokim rynku SMB. W przypadku klientów strategicznych SAP będzie w dalszym ciągu działał bezpośrednio.

W chwili obecnej na 31 firm współpracujących z SAP Polska, dziesięciu tzw. Partnerów Sprzedaży Pośredniej może sprzedawać licencje na rozwiązania SAP. Należą do nich: BCC, ComputerLand, IBM, IMG, itelligence, Plaut, Prokom Software, Siemens, Ster-Projekt i T-Systems.

SAP Polska posiada również grupę partnerów, którzy samodzielnie podpisują umowy na świadczenie usług. Coraz większa liczba firm partnerskich zaczyna jednak specjalizować się w konkretnych rozwiązaniach: Hogart i Infovide w zakresie hurtowni danych, IDS Scheer - SAP SEM (Strategic Enterprise Management), Ster-Projekt - CRM, AMG.net - portale korporacyjne, a Winuel - rozwiązania dla energetyki.

Rozwiązania rozbudowujące podstawową funkcjonalność systemów ERP mają także coraz większy udział w przychodach firmy. W 2002 r. sprzedaż takich aplikacji, jak: mySAP BI, mySAP HR, mySAP PLM, mySAP Enterprise Portals, mySAP CRM, mySAP SRM i mySAP SCM stanowiła już 70% całkowitych przychodów z licencji (ok. 42 mln zł). W ubiegłym roku obroty SAP Polska wyniosły 154,6 mln zł, w tym z licencji ok. 60 mln zł.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Computerworld
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :