W 2004 roku byliśmy dumni z ponad tysiąca zarejestrowanych firm.
Może nie wszyscy pamiętają, ale były takie czasy, kiedy w każdym szanującym się domu i zakładzie pracy, obecne były przepastne książki telefoniczne. Poza własną siecią znajomych, to właśnie tam można było znaleźć - a przynajmniej szukać, kontaktów do różnych firm i instytucji.
Pierwsza książka telefoniczna liczyła 50 nazwisk i powstała w Stanach Zjednoczonych w 1878 roku. Przez ponad 100 lat w praktycznie niezmienionej formie spełniała swoją rolę. Do czasu!
Nadchodzi Internet
Od początku naszej działalności wiedzieliśmy, że Internet stanowi wielką szansę na usprawnienie komunikacji pomiędzy Nabywcą a Dostawcą. Na tym się skupiliśmy chcąc pomagać firmom w ich interaktywnej prezentacji na stronach www. Okazało się, że potrzeba udrożnienia komunikacji jest ogromna!
Jaką dostarczamy wartość? - Błędy, nauka i korekta...
Po kilku latach działalności przyszedł czas korekty. Razem z klientami doszliśmy do wniosku, że nasze serwisy nie mogą być dżunglą branżową i pochłaniać wszelkie treści. Nie wszystko jest ważne i nie każda treść związana z automatyką przemysłową zasługuje na silny akcent. Na drodze odkrywania największych wartości dostarczanych przez serwis automatyka.pl skrystalizowały się nam 2 kierunki jakimi chcieliśmy dalej iść:
- system zapytań ofertowych czyli komunikacja handlowa Nabywcy z Dostawcą
- prezentacja firmy i jej oferty
automatyka.pl - mocna strona!
Dosyć szybko przekonaliśmy się, że obraliśmy dobry kurs. Z roku na rok notowaliśmy większą liczbę obsługiwanych zapytań ofertowych. Zaczynaliśmy „w garażu" od kilkunastu rozesłanych zapytań, dzisiaj liczba 1000 obsłużonych zapytań miesiecznie nie robi na nas wrażenia.
Kwiecień 2018. Strony responsywne. automatyka.pl
Rozwój to podstawa. Dla człowieka, dla firmy!
Nie spoczywamy na laurach. Branża internetowa się rozwija i stale czerpiemy z niej wiele inspiracji. Nie wszyscy z Państwa muszą się interesować tym jak to się dzieje, że mając różnej wielkości ekrany (smartfony, tablety, komputery, telewizory) da się w sposób czytelny oglądać nasze strony. My się tym zajęliśmy. Zagadnienie nazywa się responsywny design (responsive web design). W wyniku naszych prac treści naszych klientów są przyjemne dla oka każdego wyświetlacza.
Najnowsze efekty naszych prac
1. Poprawa użyteczności stron portalu:
- wszystkie strony portali zostały zoptymalizowane do wyświetlania na różnych urządzeniach: smartfonach, tabletach, komputerach stacjonarnych
-
Kwiecień 2018. Strony responsywne. automatyka.plzaprojektowany został nowy układ strony głównej prezentujący bogactwo oferty dostawców.
- menu portalu eksponuje bardziej szczegółowe kategorie produktów.
2. oferta firmy będzie jeszcze lepiej widoczna:
- zasadniczo poprawiona została czytelność strony wizytówki firmy, produktu, usługi oraz szkolenia. Strona skupia się na treści wprowadzonej przez dostawców
- logotypy oraz grafiki ilustrujące elementy oferty zostały powiększone celem zwiększenia atrakcyjności elementów oferty
- dostępne są responsywne formy reklamowe: reklamy dostosowują swoją wielkość do urządzenia, na którym wyświetlana jest strona portalu.
Kwiecień 2018. Strony responsywne. automatyka.pl
Otwarte ucho
Tak jak pisałem powyżej, szeroko pojęty rozwój jest dla nas ważny. Od wielu miesięcy pytamy Dostawców i Nabywców o to, co sądzą na temat poszczególnych aspektów naszych usług. Co miesiąc wysyłamy setki ankiet. Czytamy każdą odpowiedź. To nam daje komfortowe poczucie, że idziemy razem!
- Autor:
- Wojciech Czakon
- Źródło:
- xtech.pl
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Oprogramowanie do modelowania układów automatyki i urządzeń
Miło nam poinformować Państwa o premierze programu Simultus służącego do symulowania układów automatyki i urządzeń. Program pozwala na symulację...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-