Powrót do listy wiadomości Dodano: 2002-05-20  |  Ostatnia aktualizacja: 2002-05-20
ABB dołącza do kampanii „Motor Decisions Matter”
ABB ogłosiła, że stała się trzydziestym członkiem sponsorującym kampanię „Motor Decisions Matter”, mającej na celu rozwijanie oraz całościowe planowanie zarządzania dla napędów elektrycznych.

Plany oraz programy zarządzania Motor Decisions Matter (MDM) odnoszą się do powszechnych standardów decyzji dotyczących napędów ustalonych przed awarią sprzętu. MDM pomaga w wykorzystaniu napędów, skraca ich awaryjny czas wyłączenia oraz obniża koszty użytkowania energii. MDM wyznacza metody szacowania kosztów dotyczących czasu użytkowania napędów, co pozwala określić czy dany napęd powinien zostać naprawiony czy wymieniony nim nastąpi jego awaria oraz opłacalność instalacji energooszczędnych napędów.

W wydziale napędów, jednym z wielu dziedzin jakimi się zajmuje, ABB oferuje szeroki wybór silników indukcyjnych prądu zmiennego, synchronicznych oraz generatorów stosowanych w produkcji , przemyśle procesowym i użytkownika, przemyśle użytkowym oraz na rynkach naft i gazu.

Inni członkowie sponsorzy MDM to m.in. centra serwisowe, producenci narzędzi elektrycznych, agencje rządowe oraz związki handlowe. Do tych ostatnich należą Electrical Apparatus Service Association oraz National Electric Manufacturers Association . Koordynatorem kampanii MDM jest Consortium for Energy Efficiency.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
ABB
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także