
BZ WBK stawia na najnowsze technologie. W oparciu o Robotic Process Automation (RPA) wdrożyła pierwsze automaty do obsługi procesów bankowych.
Inwestycja na samym początku pozwoli skrócić czas rozpatrywania reklamacji oraz obniży koszty działania firmy. Czas oczekiwania na decyzję banku zostanie zredukowany w najlepszym wypadku z kilku dni do zaledwie kilku godzin.
Cyfrowa transformacja Banku Zachodniego obejmie również obsługę posprzedażową kredytów, gwarancji oraz rachunków osobistych. Dzięki RPA uda się również sparametryzować usługi elektroniczne przeznaczone dla biznesmenów. Spółka zapowiada, że technologię w najbliższym czasie wykorzysta również w dziesięciu innych obszarach swojej działalności.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- pulsbiznesu

Komentarze (0)
Czytaj także
-
3 kluczowe wyzwania zarządzania produkcją w dobie Przemysłu 4.0
Przemysł 4.0 to era, w której zaawansowane technologie – takie jak Internet Rzeczy (IoT), robotyka i sztuczna inteligencja (AI) – stają się...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-