
Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC), rozlewnia Coca-Cola Company wykorzystuje inteligentne okulary w swoim centrum dystryucji w greckich Salonikach.
Aby zoptymalizować procesy logistyczne, Coca-Cola HBC zdecydowała się wdrożyć rozwiązanie Ubimax xPick. Przy półkach magazynowych zostały umieszczone kody QR informujące o ilości towaru i lokalizacji regału. Informacje z tagu przetwarzane są przez okulary i korelowane z dalszymi krokami związanymi z obsługą danego zamówienia. Technologia została połączona z systemem produkcyjnym Coca-Cola HBC i nadrzędnym systemem zarządzania magazynem.
Według Coca-Cola HBC rozwiązanie Ubimax pozwoliło odnotować 99-procentowy wzrost skuteczności odbioru paczek oraz ponad 6-procentowy wzrost wydajności. Po udanym wdrożeniu przedsiębiorstwo planuje wdrożyć technologię w innych zakładach jeszcze w tym roku.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- controldesign

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Czym różnią się tagi RFID od kodów kreskowych?
Technologia RFID znajduje szerokie zastosowanie w przemyśle oraz logistyce towarów. Znaczniki RFID są używane w celu identyfikacji obiektów czy...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-