McDonald's uczynił instalowanie zrobotyzowanych punktów sprzedaży i wykorzystanie zamówień mobilnych częścią programu Experience of the Future.
Chociaż przedsiębiorstwo nigdy nie podaje tego jako powodu do automatyzacji, dzięki cyfrowym kioskom ludzie mogą zamawiać więcej, gdyż nie muszą werbalizować potrzeb innej osobie. Efektem tego sieć fast foodów osiąga większe zamówienia z aplikacji i za pośrednictwem kiosków cyfrowych.
Teraz McDonald's planuje dalszą automatyzację w ramach partnerstwa z IBM, planując rozszerzyć program pilotażowy automatyzowania swoich punktów McDrive. Dwie kultowe marki rozpoczęły współpracę w październiku, a technologia została wdrożona dotychczas w kilku lokalizacjach w Chicago i jego okolicach.
IBM w październiku przejął McDonald's McD Tech Labs. Obie firmy stwierdziły we wspólnym oświadczeniu, że transakcja ma głęboki sens w kontekście planu dalszego przyspieszania rozwoju i wdrażania technologii Automated Order Taking (AOT).
Wysiłki McDonald's w zakresie automatyzacji nabierają tempa, gdyż firma toczy zaciekłą walkę o stosunkowo ograniczoną pulę dostępnych pracowników w Stanach Zjednoczonych. Zmusiło to także sieć do podniesienia płac w restauracjach należących bezpośrednio do marki.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- thestreet
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Prasa Hydrauliczna - Siła i Precyzja na Wyciągnięcie Ręki
W erze nowoczesnych technologii i rosnącego zapotrzebowania na wysokiej jakości produkty, narzędzia warsztatowe odgrywają kluczową rolę w...
-
O robotyce przemysłowej
Wprowadzenie Terminu „robot" użył po raz pierwszy czeski pisarz Karel Čapek w 1920 roku, w swojej sztuce „R.U.R." (Roboty uniwersalne...