Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2021-12-31  |  Ostatnia aktualizacja: 2022-01-02
Coraz śmielsze poczynania McDonald's
fot. pixabay
fot. pixabay

McDonald's uczynił instalowanie zrobotyzowanych punktów sprzedaży i wykorzystanie zamówień mobilnych częścią programu Experience of the Future.

Chociaż przedsiębiorstwo nigdy nie podaje tego jako powodu do automatyzacji, dzięki cyfrowym kioskom ludzie mogą zamawiać więcej, gdyż nie muszą werbalizować potrzeb innej osobie. Efektem tego sieć fast foodów osiąga większe zamówienia z aplikacji i za pośrednictwem kiosków cyfrowych.

Teraz McDonald's planuje dalszą automatyzację w ramach partnerstwa z IBM, planując rozszerzyć program pilotażowy automatyzowania swoich punktów McDrive. Dwie kultowe marki rozpoczęły współpracę w październiku, a technologia została wdrożona dotychczas w kilku lokalizacjach w Chicago i jego okolicach.

IBM w październiku przejął McDonald's McD Tech Labs. Obie firmy stwierdziły we wspólnym oświadczeniu, że transakcja ma głęboki sens w kontekście planu dalszego przyspieszania rozwoju i wdrażania technologii Automated Order Taking (AOT).

Wysiłki McDonald's w zakresie automatyzacji nabierają tempa, gdyż firma toczy zaciekłą walkę o stosunkowo ograniczoną pulę dostępnych pracowników w Stanach Zjednoczonych. Zmusiło to także sieć do podniesienia płac w restauracjach należących bezpośrednio do marki.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Inne

Źródło:
thestreet
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także