
Firma Hitachi ogłosiła utworzenie Generative AI Center w celu promowania bezpiecznego i efektywnego korzystania z generatywnej sztucznej inteligencji. Przyspieszy to rozwój firmy poprzez maksymalizację wartości dostarczanej klientom i poprawę produktywności poprzez jej biznes Lumada.
Generatywna sztuczna inteligencja może interpretować ogromną ilość danych i tworzyć różne treści, takie jak obrazy, teksty, dźwięki czy kod programu. Oczekuje się, że spowoduje to zmianę kierunku rozwoju technologii. Hitachi Generative AI Center skupi specjalistów, w tym analityków danych i badaczy sztucznej inteligencji, którzy mają wiedzę na temat generatywnej sztucznej inteligencji, a także specjalistów w dziedzinie IT, bezpieczeństwa, kwestii prawnych, własności intelektualnej oraz innych obszarów. Wspólnie będą promować wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji, jednocześnie zarządzając związanym z nią ryzykiem.
Nowe centrum będzie odgrywać kluczową rolę w gromadzeniu know-how i spostrzeżeń dotyczących wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w działaniach 320 000 pracowników grupy Hitachi. Ponadto dzięki współpracy z Microsoft Japan, partnerem programu Lumada Alliance, Hitachi planuje świadczyć usługi wsparcia w zakresie budowy środowiska i eksploatacji, które łączą usługę Azure OpenAI Service i kompetencje Hitachi w zakresie integracji systemów chmurowych o znaczeniu krytycznym.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- arcweb

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Automatyzacja THT – podstawa sukcesu to renomowani partnerzy
Integracja rozwiązań dostarczanych przez znanych dostawców, pozwala na skuteczną automatyzację montażu THT. Taka sytuacja ma miejsce w...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-