
Nike zaprezentowało nową kolekcję butów Bluetooth Nike+. Te sportowe buty wyposażone są w inteligentne czujniki Bluetooth, które śledzą jak często i jak mocno użytkownik trenuje, a wyniki przesyłają do specjalnych aplikacji Nike+.
Dzięki technologii Bluetooth, buty Nike+ mogą łączyć się z całą masą różnego rodzaju urządzeń wspierających ten protokół. Dzięki temu użytkownicy butów Nike+ mogą korzystać z całej gamy urządzeń Bluetooth Smart Ready.
„Technologia Bluetooth zmienia sposób w jaki producenci postrzegają łączność i jej potencjał dla ich produktów." – stwierdził Suke Jawanda z Bluetooth SIG. „Technologia Bluetooth umożliwia miliardom różnych produktów od niezliczonych producentów komunikowanie się wspólnym językiem. Zapewnia to ogromną wygodę użytkownikom, elastyczność producentom oraz dostęp twórcom aplikacji." – dodał.
Technologia Bluetooth na rynku sportowym jest wciąż nowinką, ale dzięki jej powszechności, wydajności i niskim kosztom, szybko zyskuje zwolenników. Bluetooth jest standardem darmowym. Według analityków z IMS Research, w latach 2010 do 2015 sprzedanych zostanie przeszło 60 milionów obsługujących standard Bluetooth urządzeń dla sportu i do monitorowania zdrowia. Potentaci rynku, jak: Polar, HIOD Sports, Wahoo Fitness czy Nike już teraz wykorzystują Bluetooth do łączenia swoich produktów w sieć.
(lk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Sensors

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Produkcja obrabiarek w dobie zmian
Nowe rozwiązania dostępne dzięki technice liniowej (Źródło ilustracji: Bosch Rexroth AG) Zmiany technologiczne stawiają przed...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-