W 2021 r. rozpocznie się projekt wdrożenia systemu automatycznego prowadzenia pociągów (Automatic Train Operation, ATO) w codziennej obsłudze regionalnych pociągów pasażerskich. Testowy przejazd pierwszych zautomatyzowanych pociągów zaplanowano na początek 2023 roku w Niemczech.
Alstom od dawna jest globalnym liderem w dziedzinie ATO dla systemów metra, jednak test ten będzie pierwszym na świecie, jeżeli chodzi o regionalne pociągi pasażerskie.
W przyszłości zautomatyzowane pociągi zoptymalizują działanie kolei regionalnej, ograniczą zużycie energii elektrycznej oraz zwiększą komfort podróży. W ten sposób zautomatyzowana jazda przyczyni się do ochrony klimatu oraz zapewni wkład w rozwój nowoczesnego, atrakcyjnego systemu kolei.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami projektu testów systemu automatycznego prowadzenia regionalnych pociągów pasażerskich w biurze prasowym Alstom.
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- ConTrust Communication s.c.
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Nieprzerwane pasmo sukcesów
Od ponad dziesięciu lat firmy Gasti i B&R wdrażają urządzenia o zmiennych parametrach, służące do napełniania i szczelnego zamykania kubków...
-
Kleje, uszczelniacze, zmywacze — poznaj nowoczesne rozwiązania dla przemysłu
Różnorodność rozwiązań w sektorze przemysłowym może przyprawić o zawrót głowy. Nic w tym dziwnego. Producenci wspierający innych wytwórców...