Powrót do listy wiadomości Dodano: 2002-04-03  |  Ostatnia aktualizacja: 2002-04-03
Portal eService
ABB uruchomiło internetowy serwis, dostępny przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Można tam zgłaszać reklamację lub potrzebę usługi serwisowej, śledzić drogę, jaką przechodzi zgłoszenie od początku do momentu przyjazdu serwisanta oraz zapoznać się z diagnozą i harmonogramem działań naprawczych.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
ABB
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :