Powrót do listy komunikatów
INFORMACJA ARCHIWALNA
Ostatnia aktualizacja: 2011-08-25
Ostatnia aktualizacja: 2011-08-25
Switche Westermo na pokładach autobusów w Seattle
Dla potrzeb systemów opłat za przejazd i oprogramowania dla przemysłu transportowego, wyposażono 2500 autobusów w
switch’e WESTERMO w Central Puget Sound Region Waszyngtonu koło Seattle.
Nowy system płatności za przejazd przyniesie 250 mln $ rocznie dochodu na 130 mln przejazdów.
Zastosowano technologie inteligentnych kart które są oparte i powiązane z systemami płatności za przejazd głównej agencji transportu w tym regionie (King County Metro, Community Transit, Everett Transit, Kitsap Transit, Pierce Transit, Sound Transit and Washington State Ferries). King County jest największym, ponieważ stanowi 70% ruchu drogowego. Projekt nadaje odpowiednikształt transakcjom za przejazd (i innych) oraz stanowi wspólną platformę dla różnych obszarów i stref kompetencyjnych. Projekt pozwala klientom nabywać lub sprawdzać regionalne karty opłat za przejazd (inteligentne karty) do kilku wyjść (np. biuro obsługi klienta, telefon, Internet), i umożliwia im użycie ich w ilości prawie 2500 procesorach transakcji. Procesor transakcji jest formą zdalnego terminala, bezstykowo komunikującego się z kartą inteligentną i zapewnia płynną komunikację pomiędzy użytkownikiem i systemem. Za każdym razem kiedy karta zostanie użyta, dane odnosić będą się do daty i czasu kiedy karta została użyta, kwoty do zapłaty za przejazd, trasy przejazdu, konta, itp.
Każdy autobus wyposażony jest w opatentowany procesor kart CP5000 i terminal u kierowcy. Zastosowano bezstykową wymianę danych pomiędzy inteligentnymi kartami i częścią systemu zlokalizowaną na pokładzie autobusu. W systemie na dużą skalę zastosowano przemysłowy standard EHERNET.
Zastosowano niezarządzany switch Ethernet SDW-550B produkcji WESTERMO, jako opłacalny ekonomicznie do pracy w tak trudnych warunkach. W trakcie rozruchu autobusu temperatury w sezonie zimowym mogą sięgać -25 st. C, a napięcie w instalacji elektrycznej autobusu może spaść do poziomu 8 - 9 V
W tej chwili Seattle jest pierwszym miastem w USA, gdzie na tak dużą skalę wykorzystano transmisje danych w standardzie Ethernet w autobusach i innych miejscach. Planowane jest wykorzystanie technologii WESTERMO w kolejnych dużych projektach.
Więcej informacji:
http://www.tekniska.pl
http://tekniska.pl/WebEdit/WebEditAll/DownloadWWW.php?IdDP=1204481820&IdFile=1214904630
Nowy system płatności za przejazd przyniesie 250 mln $ rocznie dochodu na 130 mln przejazdów.
Zastosowano technologie inteligentnych kart które są oparte i powiązane z systemami płatności za przejazd głównej agencji transportu w tym regionie (King County Metro, Community Transit, Everett Transit, Kitsap Transit, Pierce Transit, Sound Transit and Washington State Ferries). King County jest największym, ponieważ stanowi 70% ruchu drogowego. Projekt nadaje odpowiednikształt transakcjom za przejazd (i innych) oraz stanowi wspólną platformę dla różnych obszarów i stref kompetencyjnych. Projekt pozwala klientom nabywać lub sprawdzać regionalne karty opłat za przejazd (inteligentne karty) do kilku wyjść (np. biuro obsługi klienta, telefon, Internet), i umożliwia im użycie ich w ilości prawie 2500 procesorach transakcji. Procesor transakcji jest formą zdalnego terminala, bezstykowo komunikującego się z kartą inteligentną i zapewnia płynną komunikację pomiędzy użytkownikiem i systemem. Za każdym razem kiedy karta zostanie użyta, dane odnosić będą się do daty i czasu kiedy karta została użyta, kwoty do zapłaty za przejazd, trasy przejazdu, konta, itp.
Każdy autobus wyposażony jest w opatentowany procesor kart CP5000 i terminal u kierowcy. Zastosowano bezstykową wymianę danych pomiędzy inteligentnymi kartami i częścią systemu zlokalizowaną na pokładzie autobusu. W systemie na dużą skalę zastosowano przemysłowy standard EHERNET.
Zastosowano niezarządzany switch Ethernet SDW-550B produkcji WESTERMO, jako opłacalny ekonomicznie do pracy w tak trudnych warunkach. W trakcie rozruchu autobusu temperatury w sezonie zimowym mogą sięgać -25 st. C, a napięcie w instalacji elektrycznej autobusu może spaść do poziomu 8 - 9 V
W tej chwili Seattle jest pierwszym miastem w USA, gdzie na tak dużą skalę wykorzystano transmisje danych w standardzie Ethernet w autobusach i innych miejscach. Planowane jest wykorzystanie technologii WESTERMO w kolejnych dużych projektach.
Więcej informacji:
http://www.tekniska.pl
http://tekniska.pl/WebEdit/WebEditAll/DownloadWWW.php?IdDP=1204481820&IdFile=1214904630
Kategoria komunikatu:
Realizacje, aplikacje

Czytaj także
-
- APONE - Programowalne przetworniki do kontroli klimatu SiOne
SiOne to flagowa rodzina przetworników parametrów powietrza marki APONE. Urządzenia SiOne, w zależności od wersji pozwalają na pomiar sygnałów...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-