
Symbio Robotics, dostawca oprogramowania sztucznej inteligencji dla robotów motoryzacyjnych ujawnił kilka szczegółów dotyczących swojej ostatniej współpracy z Toyota Motor North America.
Oprogramowanie SymbioDCS umożliwia robotom automatyzację procesów montażu i pozwala im uczyć się, dostosowywać i wykonywać zadania na największych liniach produkcyjnych Toyoty odpowiadających za produkcję modeli Camry, RAV4, Sequoia oraz Tundra.
Max Reynolds, dyrektor generalny i współzałożyciel Symbio powiedział: - Zespoły inżynierskie Toyoty wykorzystują technologię Symbio, wiedzę i najlepsze praktyki wdrażania technologii sztucznej inteligencji w celu zwiększenia wydajności, poprawy jakości i zmniejszenia zagrożeń ergonomicznych. Samochody i procesy produkcyjne się zmieniają. Jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z Toyotą, pomagając im dostosować się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Sercem strategii Symbio jest SymbioDCS, oprogramowanie pośredniczące pomiędzy robotyką przemysłową a środowiskiem Python, które pomaga uprościć programowanie robotów przemysłowych. W połączeniu z zaawansowanym oprogramowaniem sterującym umożliwia to programistom wykorzystanie informacji z czujników i systemów automatyki w czasie rzeczywistym, co skutkuje bardziej wydajnymi i elastycznymi aplikacjami.
Pascal Renouil, dyrektor generalny ds. zaawansowanych technologii w Toyota North America powiedział: - Oprogramowanie Symbio oparte na sztucznej inteligencji daje zespołowi Toyoty kontrolę nad naszymi robotami przemysłowymi w czasie rzeczywistym i zapewnia jeszcze większą niż dotychczas elastyczność, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom klientów i rynku motoryzacyjnego.
Niektóre dane badawcze pokazują, że globalny sektor pojazdów elektrycznych może wzrosnąć z poziomu 287 miliardów dolarów w poprzednim roku do 1318 miliardów dolarów w 2028 roku. Według innych ustaleń producenci samochodów planują wydać około 515 miliardów dolarów w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat na opracowanie i budowę nowej technologii bateryjnej oraz próby odejścia od silników spalinowych.
Renouli dodał: - Toyota przygotowuje się na przyszłe potrzeby rynku w miarę wzrostu popytu w obszarze elektryfikacji pojazdów. Partnerzy tacy jak Symbio wspierają nasz cel, jakim jest zapewnienie zróżnicowanej gamy modeli neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla, aby zaspokoić obecne i przyszłe potrzeby klientów.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- roboticsandautomationnews

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Możliwość zautomatyzowania procesu lutowniczego
W dobie miniaturyzacji komponentów tradycyjne metody lutowania często zawodzą, zwiększając ryzyko awarii, która podnosi koszty produkcji. Jak...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-