Firma Accenture ogłosiła, że rozszerza strategiczne partnerstwa z trzema największymi dostawcami usług w chmurze, aby pomóc klientom korporacyjnym w korzystaniu z najnowszych osiągnięć generatywnej sztucznej inteligencji. Jest to krok zgodny z planem, by zainwestować 3 miliardy dolarów w technologie związane z przetwarzaniem danych i sztuczną inteligencją.
Accenture koncentruje się na SI w momencie gigantycznego zainteresowania generatywną sztuczną inteligencją, z której korzystają chatboty, takie jak ChatGPT od OpenAI. Przedsiębiorstwo będzie współpracować z Amazon Web Services w celu opracowania szeregu nowych, specyficznych dla branży i międzybranżowych ofert z tego zakresu, w tym gotowych modeli i platform szkoleniowych. Idea firmy polega na tym, żeby pomóc przedsiębiorstwom przejść płynnie z fazy eksperymentów do rzeczywistego wdrożenia.
Wesprze przy tym klientów we wdrożeniu Amazon Bedrock i korzystaniu z modeli, takich jak Amazon Titan, a także innych platform, takich jak AWS SageMaker oferujących usługi z zakresu uczenia maszynowego. Będzie również starać się zatrudnić szerszą kadrę obsługującą AWS AI i przeprowadzić z nią powiązane szkolenia eksperckie.
Współpraca Accenture z Microsoft koncentruje się z kolei na wspólnym opracowywaniu nowych rozwiązań branżowych i funkcjonalnych, a także nowych przypadków użycia sztucznej inteligencji, między innymi w usługach finansowych, obsłudze klienta, bezpieczeństwie i logistyce. Będzie ściśle współpracować z zespołem Microsoft Azure OpenAI Service Engineering oraz skoncentrowaną na Microsoft firmą konsultingową Avanade. Jednocześnie Accenture współpracuje z wieloma klientami w celu pilotażu nowych technologii, takich jak Microsoft 365 Copilot, Security Copilot, Semantic Kernel i Azure OpenAI Service.
Accenture poinformowało, że będzie także działać wspólnie z Google Cloud w celu opracowywania nowych usług i ofert, aby w pełni wykorzystać swoje doświadczenie branżowe i pakiet generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji Google Cloud. Plan zakłada znalezienie sposobów wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do usprawnienia procesów biznesowych w dziewiętnastu branżach i w kontekście sześciu funkcji biznesowych.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- arcweb
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Pompy membranowe i ich zastosowanie w przemyśle
W przemyśle ciągle pojawiają się wyzwania związane z przesyłaniem płynów i materiałów, które wiążą się z koniecznością zastosowania nie tylko...
-
Symulatory w energetyce – przyszłość czy rzeczywistość?
Symulatory lotów od wielu lat są powszechnie stosowane przez linie lotnicze do celów szkolenia pilotów. Jest to najtańszy i ...