Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2010-08-17 | Ostatnia aktualizacja: 2010-08-17
ASTOR w sieci

ASTOR w sieci
Obecność ASTORA w najpopularniejszych serwisach internetowych wpisuje się w strategię firmy - wyznaczania nowych trendów i standardów w branży. Firma znana z rozwiązań dla przemysłu ma pomysły na siebie i jest otwarta na aktywne relacje online ze swoimi odbiorcami. „Dzięki serwisom społecznościowym jesteśmy bliżej klientów i liczymy, że nasze działania w sieci przyciągną zainteresowanych automatyką, robotyką i nowoczesnymi technologiami, choć nie tylko. Niektóre osoby może odkryją, że marka ASTOR to nie tylko kosmetyki, ale ciekawe rozwiązania dla firm produkcyjnych” - mówi z uśmiechem Wojciech Kmiecik, Członek Zarządu Operacyjnego ds. Marketingu i PR w firmie ASTOR.
W firmie przygotowywanych jest wiele ciekawych przedsięwzięć, w najbliższym czasie -Industrial Investment Adventure. W serwisie Facebook zainteresowani znajdą informacje na temat tego wydarzenia, a także będą mogli wziąć udział w szpiegowskim konkursie, gdzie czekają „agenci z licencją na zarabianie”.
Korzystanie z dwóch pierwszych kanałów wymaga posiadania własnego konta w serwisach, podczas gdy korzystanie z kanału YouTube jest możliwe bez zalogowania.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- ASTOR

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Produkcja na żądanie = Zasady e-commerce w produkcji
Do tej pory firmy z branży produktów płynnych (kosmetyki, farmacja, gospodarstwo domowe), które chciały wprowadzić nowe produkty, musiały liczyć...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-