Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2010-08-17  |  Ostatnia aktualizacja: 2010-08-17
ASTOR w sieci
ASTOR w sieci
ASTOR w sieci
Firma ASTOR uruchomiła nowe internetowe kanały komunikacji z klientami i sympatykami marki. Od teraz internauci mogą poczytać o nowościach w firmie w serwisie społecznościowym Facebook lub na mikroblogu Blip, a multimedialne prezentacje i ciekawostki zobaczyć na firmowym kanale YouTube pod nazwą ASTORvideos.

Obecność ASTORA w najpopularniejszych serwisach internetowych wpisuje się w strategię firmy - wyznaczania nowych trendów i standardów w branży. Firma znana z rozwiązań dla przemysłu ma pomysły na siebie i jest otwarta na aktywne relacje online ze swoimi odbiorcami. „Dzięki serwisom społecznościowym jesteśmy bliżej klientów i liczymy, że nasze działania w sieci przyciągną zainteresowanych automatyką, robotyką i nowoczesnymi technologiami, choć nie tylko. Niektóre osoby może odkryją, że marka ASTOR to nie tylko kosmetyki, ale ciekawe rozwiązania dla firm produkcyjnych” - mówi z uśmiechem Wojciech Kmiecik, Członek Zarządu Operacyjnego ds. Marketingu i PR w firmie ASTOR.

W firmie przygotowywanych jest wiele ciekawych przedsięwzięć, w najbliższym czasie -Industrial Investment Adventure. W serwisie Facebook zainteresowani znajdą informacje na temat tego wydarzenia, a także będą mogli wziąć udział w szpiegowskim konkursie, gdzie czekają „agenci z licencją na zarabianie”.

Korzystanie z dwóch pierwszych kanałów wymaga posiadania własnego konta w serwisach, podczas gdy korzystanie z kanału YouTube jest możliwe bez zalogowania.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
ASTOR
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także