ABB zintegrowało Baldor Electric Company ze swoją globalną marką ABB w ramach strategii Next Level. Obejmuje ona harmonizację różnych marek należących do ABB pod globalną egidą. Począwszy od 1 marca siedmioletni członek grupy ABB nie będzie już więcej identyfikowany w żaden inny sposób.
- Stanowi to kolejny wielki krok w budowie rynku skoncentrowanego i pozwala ujednolicić struktury naszej organizacji - powiedział Sami Atiya, prezes działu robotyki i kontroli ruchu.
Już jako ABB, Baldor będzie kontynuował produkcję i rozwój swoich produktów w piętnastu amerykańskich zakładach. Organizacja będzie nadal wspierać biznes ABB związany z produkcją silników i generatorów.
- Nasza grupa zainwestowała w Stanach Zjednoczonych ponad 13 miliardów dolarów w ciągu ostatnich 10 lat, a teraz kraj ten stanowi nasz największy rynek - powiedział Greg Scheu, prezes ABB Americas. - Spółka ma zamiar nadal inwestować w produkty i pracowników obecnych w USA. Nasze portfolio produktów wytwarzanych na ich terenie wpisuje się w filozofię ABB Ability.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- controldesign
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Nowy enkoder przyrostowy FAULHABER IEP3
Schönaich – FAULHABER poszerza swoją ofertę produktów o enkoder przyrostowy IEP3, który – dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych czipów –...
-
Technologia transportu przemysłowego następnej generacji.
System transportu SuperTrak firmy B&R umożliwia elastyczny i sprawny przebieg procesu produkcji przy dowolnej wielkości partii. Programowanie...