Powrót do listy wiadomości Dodano: 2015-01-13  |  Ostatnia aktualizacja: 2015-01-13
EASA walczy z nierzetelnym serwisem silników elektrycznych
EASA walczy z nierzetelnym serwisem silników elektrycznych
EASA walczy z nierzetelnym serwisem silników elektrycznych

Electrical Apparatus Service Association (EASA) stworzyła pierwszy na świecie przemysłowy program akredytacyjny przeznaczony dla serwisantów silników elektrycznych. Program ten zapewnia użytkownikom końcowym gwarancję, że silnik elektryczny, który został naprawiany w akredytowanych serwisach, zgodny jest ze standardami branżowymi i osiąga odpowiedni poziom niezawodności i wydajności. Standardy te są zawarte w standardzie ANSI / EASA AR100 „Zalecane praktyki napraw obrotowych urządzeń elektrycznych".

- Niezawodna naprawa silników elektrycznych jest czymś absolutnie niezbędnym w dzisiejszym przemyśle - powiedziała Linda Raynes, prezes i dyrektor generalny EASA - Podczas gdy większość centrów usługowych sprzedaje również nowe silniki, często najlepszym rozwiązaniem jest naprawa uszkodzonych konstrukcji. Użytkownicy takich silników poszukują jednak zapewnień, że dostawcy usług serwisowych przestrzegają praktyk branżowych. Standard ANSI / EASA AR100 pozwala rozwiązać ich problem.

W ostatnim badaniu przeprowadzonym wśród użytkowników końcowych ponad 50% wyraziło poparcie dla programu akredytacji EASA. Zdecydowana większość uważa, że poprawi on ogólną jakość napraw silników elektrycznych, a ponadto ułatwi definicję wymagań wobec serwisów.

Program obejmuje ponad 70 niezależnych kryteriów związanych z naprawą silników elektrycznych. Kryteria te dotyczą wstępnej oceny stanu uszkodzonego silnika oraz naprawy zarówno mechanicznych elementów silnika, takich jak wały, łożyska, obudowy i układ chłodzenia, jak i elektrycznych, w tym uzwojeń i izolacji. Oceniane jest również wyrównoważenie,testowanie naprawionego silnika, jego kalibracja oraz dokumentacja naprawcza.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
EASA
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (1)

  • T

    2015-01-14 12:38

    dążą do tego, aby ktoś kto tego programu nie używa był zdyskredytowany w oczach klientów ? to tak jak "rzetelna firma" napisane na stronie miałoby oznaczać, że firma jest rzetelna. To nic nie znaczy, bo miałęm kontrahentów marnie płącących moje faktury, którzy mieli takie banerki na stronie. Kto ma w tym biznes - tylko KRD.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także