
Infosys zatwierdził ostateczną umowę dotyczącą przejęcia oddity, niemieckiej agencji zajmującej się doświadczeniami cyfrowymi i marketingiem. To posunięcie wzmacnia możliwości Infosys w zakresie kreatywności, brandingu i doświadczeń projektowych, a także demonstruje jej ciągłe zaangażowanie we wspieranie klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji.
oddity z ponad 300 ekspertami od technologii cyfrowych pracującymi w Stuttgarcie, Berlinie, Kolonii, Belgradzie, Szanghaju i Tajpej jest jedną z największych niezależnych agencji cyfrowych w Niemczech. Przedsiębiorstwo oferuje kompleksowe portfolio usług obejmujące zarządzanie marką i komunikację cyfrową, produkcję wewnętrzną, w tym rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną, a także ma doświadczenie w projektowaniu i zapewnianiu usług e-commerce w Europie i Chinach.
W połączeniu z wcześniejszym przejęciem przez Infosys WONGDOODY, która oferuje usługi kreatywne i marketingowe, oddity pomoże firmom rozwijać się w świecie handlu cyfrowego dzięki uzupełniającym się umiejętnościom oraz wiedzy obu marek. oddity stanie się bowiem bezpośrednio częścią WONGDOODY, dołączając do jej sieci studiów w Seattle, Los Angeles, Nowym Jorku, Providence, Houston i Londynie oraz centrów projektowych w pięciu miastach w Indiach. Oczekuje się, że przejęcie zostanie zamknięte w pierwszym kwartale podatkowym tego roku.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- arcweb

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Badanie Schneider Electric i MIT Technology Review: przemysł wytwórczy...
• Raport Schneider Electric i MIT Technology Review ukazuje rewolucję w zakresie zrównoważonego rozwoju w działalności firm produkcyjnych – od...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-