Powrót do listy wiadomości Dodano: 2022-03-24  |  Ostatnia aktualizacja: 2022-03-24
Infosys na zakupach
fot. pixabay
fot. pixabay

Infosys zatwierdził ostateczną umowę dotyczącą przejęcia oddity, niemieckiej agencji zajmującej się doświadczeniami cyfrowymi i marketingiem. To posunięcie wzmacnia możliwości Infosys w zakresie kreatywności, brandingu i doświadczeń projektowych, a także demonstruje jej ciągłe zaangażowanie we wspieranie klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji.

oddity z ponad 300 ekspertami od technologii cyfrowych pracującymi w Stuttgarcie, Berlinie, Kolonii, Belgradzie, Szanghaju i Tajpej jest jedną z największych niezależnych agencji cyfrowych w Niemczech. Przedsiębiorstwo oferuje kompleksowe portfolio usług obejmujące zarządzanie marką i komunikację cyfrową, produkcję wewnętrzną, w tym rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną, a także ma doświadczenie w projektowaniu i zapewnianiu usług e-commerce w Europie i Chinach.

W połączeniu z wcześniejszym przejęciem przez Infosys WONGDOODY, która oferuje usługi kreatywne i marketingowe, oddity pomoże firmom rozwijać się w świecie handlu cyfrowego dzięki uzupełniającym się umiejętnościom oraz wiedzy obu marek. oddity stanie się bowiem bezpośrednio częścią WONGDOODY, dołączając do jej sieci studiów w Seattle, Los Angeles, Nowym Jorku, Providence, Houston i Londynie oraz centrów projektowych w pięciu miastach w Indiach. Oczekuje się, że przejęcie zostanie zamknięte w pierwszym kwartale podatkowym tego roku.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Nowinki techniczne

Źródło:
arcweb
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :