Dyrektor generalny McDonald's, Chris Kempczinski poinformował, że w 10 lokalizacjach w Chicago zamówienia klientów odbierane są przez komputer.
Restauracje korzystające z technologii zamawiania głosowego mogą obecnie pochwalić się 85% skutecznością zamówień. Tylko około jedna piąta z nich musi być obsługiwana przez człowieka.
W ciągu ostatniej dekady restauracje coraz bardziej skupiały się na adaptacji najnowszych technologii, aby poprawić odczucia klientów i pomóc redukować koszty pracy. W 2019 roku pod rządami byłego dyrektora generalnego Steve'a Easterbrooka, McDonald's zaczął inwestować w nowe rozwiązania. Jedną ze związanych z tym inwestycji było przejęcie Apprente, który wykorzystuje oprogramowanie sztucznej inteligencji do przyjmowania zamówień drive-thru. Kempczinski podkreślił, że wdrożenie tej technologii w McDonald's zajmie prawdopodobnie około dwa lata.
Przedstawiciele firmy zastanawiają się również nad automatyzacją większej części kuchni, np. frytkownic i grilli. Ze względów ekonomicznych prawdopodobnie decyzja ta nie zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych pięciu lat, mimo że technicznie jest to możliwe już teraz. Obecna strategia firmy polega na oczekiwaniu na optymalne możliwości technologiczne, które rozwijają się obecnie w zawrotnym tempie.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- cnbc
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Nowe rozwiązania z zakresu napędów Buehler Motor
Poszukując odpowiedniego napędu dla konstruowanego urządzenia lub też nowego lepszego rozwiązania chcemy by było ono niezawodne, o bardzo dobrej...
-
Wciągarki łańcuchowe i linowe: Niezbędne narzędzia dla profesjonalistów i...
W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie, gdzie prace remontowe, budowlane oraz hobbystyczne stanowią nieodzowną część życia wielu osób,...