Powrót do listy wiadomości Dodano: 2005-06-17  |  Ostatnia aktualizacja: 2005-06-17
Siemens sponsorem rosyjskiej ligi piłki nożnej
Siemens sponsorem rosyjskiej ligi piłki nożnej
Siemens sponsorem rosyjskiej ligi piłki nożnej
Siemens został oficjalnym partnerem Rosyjskiej Ligi piłki nożnej (Russian Football Premier League – RFPL) i jako partner wykorzystuje jedną z najbardziej popularnych rosyjskich dyscyplin sportowych do umocnienia swojej pozycji i wizerunku na tym rynku. Siemens jest obecny w Rosji już od ponad 150 lat - obecnie we wszystkich głównych obszarach swojej działalności.

Kontrakt z RFPL został podpisany na rok z możliwością przedłużenia. Widzowie mogą oglądać reklamy sponsora na obwodzie każdego z 16 stadionów już od pierwszego meczu rosyjskiej ligi, który odbył się 12 marca. Drużyny piłkarskie będą walczyły o mistrzostwo Rosji do 20 listopada 2005. Logo Siemensa jest również obecne na przestrzeniach reklamowych pokazywanych w telewizji. Podczas spotów reklamowych i przerw w transmisji telewizyjnej Siemens będzie dodatkowo promował swój wizerunek i produkty. Rozgrywki RFPL będą transmitowane w całej Rosji przez publiczne i prywatne bezpłatne stacje telewizyjne.

Badania przeprowadzone przez instytut badań rynku Sport + Markt pokazują, że piłka nożna jest najbardziej popularną rosyjską dyscypliną sportową pokazywaną w telewizji: ponad 47 milionów Rosjan woli oglądać piłkę nożną w telewizji. Jazda na łyżwach jest na drugim miejscu (prawie 36 milionów widzów telewizyjnych).

Siemens chce wykorzystać sponsoring do zwiększenia swojego udziału w rynku rosyjskim. Firma jest obecna w Rosji już od ponad 150 lat. W 1853 roku, Siemens otworzył swoje pierwsze zagraniczne biuro właśnie w Rosji, w St. Petersburgu. Obecnie Siemens jest obecny w Rosji we wszystkich swoich tradycyjnych obszarach działalności. Jest liderem szczególnie w dziedzinie komunikacji i rozwiązań medycznych. Siemens pracuje również nad bardzo szybkim pociągiem dla Kolei Rosyjskiej. W roku podatkowym 2004 (od 1 października 2003 do 30 września 2004) Siemens zatrudniał w Rosji ponad 1,750 pracowników i zanotował tam sprzedaż na poziomie 1,177 milionów euro.

Siemens ma nadzieję, że partnerstwo z RFPL umożliwi mu również zdobycie nowych kontraktów, np. na wyposażenie stadionów piłki nożnej.

Siemens do tej pory z powodzeniem współpracował z kilkoma dobrze znanymi klubami piłki nożnej, jak np. Real Madryt (Hiszpania), FC Bayern Monachium (Niemcy), Olympiacos Pireus (Grecja), Cruzeiro Esporte Clube (Brazylia) i narodowa drużyna chińska – zarówno męska jak i kobieca.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Siemens
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :