ABB ogłosiło usługę, która umożliwia użytkownikom robotów i sterowników PLC przesyłanie wideo i zdjęć rejestrujących wszelkie problemy techniczne wprost ze smartfona do zdalnie zlokalizowanego technika ABB mogącego udzielić fachowej pomocy. Aplikacja i usługa Virtual Assistance pozwolą skrócić przestoje i zwiększyć produktywność.
Korzystając z kamery w telefonie, użytkownicy mogą nawiązać połączenie wideo z technikiem, który może dokonać inspekcji robota lub kontrolera i zalecić odpowiednie działania, które należy podjąć w celu rozwiązania problemu. Zdalni operatorzy mogą również zaoferować dalszą diagnostykę w celu uzyskania pomocy na miejscu.
ABB szacuje, że około jedną czwartą zapytań dotyczących wsparcia technicznego można rozwiązać wirtualnie, pomagając zmniejszyć wpływ na środowisko inżynierów, którzy muszą dojeżdżać do miejsca wystąpienia awarii. Zapewniając całodobowe wsparcie, Virtual Assistance udrażnia również bieżące ograniczenia dotyczące podróży i dostępu do pomocy technicznej w wyniku rozprzestrzenienia się pandemii COVID-19.
Oprócz samodzielnej usługi, ABB oferuje również aplikację w ramach rozszerzonej oferty o nazwie Technical Support Plus obejmującą raport z monitorowania stanu sprzętu oraz certyfikowane szkolenie. ABB zapewnia w ten sposób przedsiębiorstwom ścieżkę rozwoju umożliwiającą trening własnych inżynierów w zakresie podstawowych umiejętności programowania, obsługi i konserwacji robotów.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- arcweb
Komentarze (0)
Czytaj także
-
O robotyce przemysłowej
Wprowadzenie Terminu „robot" użył po raz pierwszy czeski pisarz Karel Čapek w 1920 roku, w swojej sztuce „R.U.R." (Roboty uniwersalne...
-
Wózki widłowe wysokiego składowania - dlaczego warto je wybrać? Sprawdź!
W szybko zmieniającym się świecie logistyki, efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej jest kluczowe dla sukcesu firm. Wózki widłowe...