Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2010-05-24 | Ostatnia aktualizacja: 2010-05-24
ASTOR ambasadorem polskiej gospodarki

ASTOR ambasadorem polskiej gospodarki
Nagroda przyznawana przez BCC, pod honorowym patronatem Ministra Spraw Zagranicznych, cieszy się uznaniem środowiska biznesowego, ze względu na swoją niezależność i ekspercki charakter. Firmy, które otrzymują prestiżowe wyróżnienie są najlepszą wizytówką Polski na arenie międzynarodowej. Nagroda jest potwierdzeniem silnej pozycji na rynku oraz chęci ciągłego doskonalenia firmy. Dobry wizerunek polskiego przedsiębiorcy jest jednym z elementów budowania przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającej się gospodarce rynkowej. Dobrze wie o tym ASTOR - dystrybutor międzynarodowych producentów sprzętu i oprogramowania do automatyzacji i informatyzacji produkcji.
Krakowska firma otrzymała nagrodę w kategorii ”Partner Firm Zagranicznych” za działalność biznesową prowadzoną wspólnie z firmami zagranicznymi. Wartym zauważenia jest fakt, że w 2009 roku firma ASTOR utrzymała poziom sprzedaży powyżej średniej rynkowej, pomimo kryzysu gospodarczego. Rynek robotowy zanotował spadek w roku 2009 o prawie 50%, podczas gdy ASTOR w tym samym czasie uzyskał 56% wzrost sprzedaży. Podobnie nastąpił wzrost sprzedaży systemów sterowania marki Horner o 37% i przemysłowych urządzeń sieciowych firmy Korenix o 46%. Dodatkowym sukcesem jest rozwój sprzedaży oprogramowania w zakresie podnoszenia efektywności produkcji (MES). Według szacunków w 2009 roku firma ASTOR uzyskała 60% udziału w rynku.
„Spełnienie kryteriów konkursu stanowi dla mnie potwierdzenie słuszności kierunku działań handlowych i marketingowych, obranych przez firmę ASTOR w skali międzynarodowej.” – komentuje Stefan Życzkowski, Prezes firmy ASTOR. „To sukces całego zespołu firmy, który polega na uzyskaniu znacznie lepszego wyniku sprzedaży systemów automatyki, robotyki i oprogramowania do zarządzania produkcją, na tle innych dystrybutorów w Europie..”
Podstawowym celem konkursu jest zwiększenie zaangażowania polskich przedsiębiorców w promocję Polski na arenie międzynarodowej, jako wiarygodnego partnera gospodarczego.
Główne zadania konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki” to:
- Wyróżnianie oraz promocja przedsiębiorców osiągających sukcesy we współpracy z firmami zagranicznymi
- Promowanie wysokich standardów ekonomiczno-finansowych i dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych
- Zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych, polegającej m.in. na rozwoju wzajemnych kontaktów i wymianie informacji.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- ASTOR

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Czy automatyzacja procesów produkcyjnych i logistycznych to dobry kierunek...
Rosnący dzięki e-handlowi popyt na towary stymuluje rozwój nowoczesnych systemów logistycznych i intralogistycznych. Klasyczne rozwiązania...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-