Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy komunikatów Dodano: 2020-10-19  |  Ostatnia aktualizacja: 2020-10-19
Meble biurowe: jak wpływają na pracowników i klientów?

komunikat sponsorowany

Meble biurowe: jak wpływają na pracowników i klientów?

Jako wyposażenie wnętrza firmy meble są elementem podstawowym, jeśli chodzi o efekt estetyczny. Jednak ich główną rolą jest przede wszystkim służyć pracownikom i klientom. Tym pierwszym mają zapewniać komfortowe warunki do jak najbardziej efektownej pracy; tym drugim możliwość wygodnego załatwienia sprawy i wyniesienia o firmie jak najlepszej opinii. Jak to osiągnąć?

 

Wygoda codziennej pracy

Meble biurowe takie jak stoły, krzesła, fotele, biurka czy regały królują w każdej przestrzeni firmowej niezależnie od profilu działalności przedsiębiorstwa. Są obecne w biurach, gabinetach, salach konferencyjnych, salach sprzedaży i obsługi klienta. Ich zadanie to usprawnianie działania biura, ale również wspomaganie pracownika w lepszym i wydajniejszym wypełnieniu obowiązków. Dlatego tak ważne jest, aby były to meble maksymalnie ergonomiczne i z opcją wielopoziomowej regulacji. W praktyce oznacza to na przykład biurka albo stoły z regulowaną wysokością blatu lub biurowe fotele z możliwością ustawienia kąta oparcia czy głębokości siedziska.

 

Odpowiedni dobór mebli

Ergonomia mebli, zwłaszcza tych przeznaczonych do długotrwałego użytkowania jak krzesła czy fotele biurowe, wymaga szczególnego podejścia już na etapie ich konstrukcji. Nie mogą to być meble „sztywne", ale powinny zachowywać się elastycznie, a więc łatwo dopasowywać do siedzącego na nich pracownika. Znaczenie ma więc odpowiedni wybór foteli biurowych na przykład z oferty https://www.ajprodukty.pl/meble-biurowe/krzesla-biurowe/6205400.wf – warto go ukierunkować na szukanie modeli z regulacją siedziska i oparcia, z możliwością ustawienia zagłówka i podłokietników oraz wyposażonych w kółka. Krzesło, które podąża za poruszającym się ciałem, czyli zawsze i w każdej pozycji je podpiera w optymalny i zdrowy sposób, będzie o wiele bardziej komfortowe dla pracownika niż tradycyjny fotel bez żadnej regulacji. A to już ma duży i bezpośredni wpływ na jakość samej pracy, ponieważ niweluje ryzyko wystąpienia bólu pleców i kontuzji kręgosłupa. Pracownik skupia się wyłącznie na swoich zadaniach, a nie na próbie uśmierzenia nieprzyjemnych dolegliwości bólowych.

 

Postrzeganie firmy przez klientów

Meble biurowe odgrywają też pewną rolę w procesie odbioru całej firmy przez klienta. W szczególności chodzi oczywiście o odbiór wizualny – ładna aranżacja wnętrza to po prostu większa szansa na to, że firma będzie się kojarzyć w sposób pozytywny, a klient chętniej do niej wróci lub ją poleci. Jednak sam wygląd to nie wszystko. Nietrudno sobie wyobrazić niezadowolenie klienta podpisującego poważną umowę, nad której negocjacjami spędza nawet długie godziny i w tym czasie zmuszony jest siedzieć na niewygodnym krześle zamiast na dobrze wyprofilowanym fotelu z miękkimi obiciami. Unikanie takich przypadków jest jak najbardziej w interesie przedsiębiorców, dlatego powinni oni zwrócić większą uwagę na to, z jakich mebli korzystają ich pracownicy, ale również i klienci. Inwestycja w wysokiej jakości krzesła biurowe zwłaszcza dla tych ostatnich z pewnością szybko się zwróci i to ze znaczną nawiązką.

 

Kategoria komunikatu:

Komunikat sponsorowany

Źródło:
ajprodukty.pl
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Czytaj także