Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2003-01-06 | Ostatnia aktualizacja: 2003-01-06
Nowy tunel autostradowy we Francji z technologiami Schneider Electric

Nowy tunel autostradowy we Francji z technologiami Schneider Electric
Centralny techniczny system zarządzania (GTC), zaprojektowany i wdrożony przez firmę inżynierską GTIE Rhône-Alpes Transport (Groupe Vinci), zajmuje się kontrolą niezbędnych funkcji tunelu (energia elektryczna, wentylacja, oświetlenie, stacje odpompowania wody) oraz zarządza urządzeniami inwigilacji i bezpieczeństwa (sygnalizacja, video, automatyczna detekcja zagrożeń, sprzęt bezpieczeńswa).
System ten integruje automatyczne urządzenia Schneider Electric zbudowane na architekturze sterowników PLC komunikujących się w fibro optycznej sieci Ethernet. Zdalne moduły wejścia/wyjścia Monumentum, zainstalowane we wnękach na całej długości, przesyłają informacje stanu wielu urządzeń potrzebnych do utrzymania bezpieczeństwa tunelu i przekazują rozkazy dostarczone przez PLC.
Schneider Electric ze swoim ponad 30-letnim doświadczeniem w zakresie systemów tunelów jezdnych, oferuje wysoce bezpieczną architekturę opartą na niezawodnych systemach zasilania i automatyki. Podobne systemy Schneidera pracują w wielu tunelach na świecie: Melbourne City Link w Australii, "Big Dig" w Bostonie w USA, "del Fiori" we Włoszech, "Canton of Geneve" w Szwajcarii oraz we Francji (Frejus, Dullin, Epine, Monaco).
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Schneider Electric

Galeria wiadomości
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Sterowniki PLC Saia PCD na lotnisku Wnukowo w Moskwie
Lotnisko Wnukowo jest jednym z trzech portów lotniczych w Moskwie, trzecim co do wielkości przewozów pasażerskich (pozostałe dwa to Domodiedowo i...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-