
Poprzez dodanie nowych kształtów ścieżek do swojego systemu napędu liniowego XTS (eXtended Transport System), Beckhoff twierdzi, że znacznie rozszerzył jego możliwości w nowych zastosowaniach transportu elementów na liniach produkcyjnych. Jednym z przykładów innowacji są nowe sekcje zagięte pod kątem 22,5 stopnia, które mogą być stosowane w połączeniu z istniejącymi modułami, tworząc rozmaite kombinacje ścieżek.
XTS wykorzystuje liniowe moduły silnikowe do transportu elementów na liniach produkcyjnych. Moduły o długości 250 mm wyposażone są w elektronikę mocy oraz czujniki położenia. Po jednym torze może samodzielnie poruszać się kilka wózków, a adaptacyjne funkcje sterowania pomagają zastąpić skomplikowane i kosztowne systemy mechaniczne.
Przez połączenie modułów o różnych promieniach z odcinkami prostoliniowymi, układy mogą łatwo dostosować się do obsługi wielu aplikacji. Linie produkcyjne oparte o XTS mogą być szybko rekonfigurowane bez dużego wpływu na ich konstrukcje.
Nowe moduły pozwalają prowadzić wózki po kształtach okręgu, wielokątów oraz po rozmaitych krzywych. Otwiera to nowe możliwości zastosowań, na przykład w elastycznie indeksowanych stołach obrotowych.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- drivesncontrols

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Nowoczesna ścieżka edukacyjna w BCU przy Lotniczych Zakładaach Naukowych
Firma Bosch Rexroth, uznawana za lidera w dziedzinie technologii napędów i systemów sterowania, podjęła się ambitnego zadania - kompleksowo...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-